Ko sem nekaj časa nazaj prevzel skladiščno poslovanje našega podjetja, sem se začel srečevati s kar nekaj različnimi izzivi. Ti pa so se večinoma dali premagati, ter mi tako to ni povzročalo večjih problemov, dokler pa me ni ena reč zelo razjezila. Nekega dne smo se srečali s tem, da smo imeli pomembno naročile za ključnega kupca. Izdelek, ki pa naj bi bil na zalogi, pa ga ni bilo nikjer. Zaradi te napake v evidenci pa smo zamujali z naročilom, kar pa je povzročilo nezadovoljstvo te pomembne stranke in posledično tudi nekaj stroškov.
Tedaj pa sem vedel, da bo potrebno uvesti nekaj sprememb, tako da bo lahko to skladiščno poslovanje potekalo veliko bolj tekoče in brez takšnih težav. Prva reč, ki pa sem jo želel dodati, pa je bila digitalizacija in avtomatizacija. To pa je bil kar velik korak, vendar pa se mi je zdel zelo pomemben. Na ta način sem namreč menil, da bi lahko prejeli in dobro organizirali veliko več izdelkov in tovora v skladišču, kar pa bi vodilo v povečan profit. Za to pa sem poskrbel s uvedbo sodobnih sistemov za upravljanje skladišča. Ta mi je omogočal natančno spremljati vso zalogo skladišča. Prav tako pa smo ob vsakemu prejemu in oddaji blaga, skenirali kodo, kar pa je pripomoglo k dobi evidenci in minimiziranju napak.
To pa ni bilo vse, kar sem si zamislil pri izboljšavi skladiščnega poslovanja. Opazil sem namreč tudi nekaj težav s prostorsko učinkovitostjo. Zaradi tega, pa sem želel optimizirati prostor. Tukaj je bilo potrebno zelo dobro premisliti, kako bi vse organiziral, vendar pa nam je nato le uspelo poskrbeti še za to, kar pa je prihranilo kar nekaj prostora in pa izboljšalo čas iskanja.
S tem pa je naše skladiščno poslovanje naredilo zelo velik napredek, zaradi česar pa smo se tudi srečali s povečanim profitom.